Sale Chain Monitor

Optymalizuj punkty sprzedaży

Sale Chain Monitor wspiera proces codziennego monitoringu ekspozycji w punktach sprzedaży. Może być wykorzystywany w sklepach, aptekach, oddziałach bankowych, wszędzie tam gdzie konieczna jest codzienna praca nad właściwą ekspozycją produktów i materiałów sprzedażowych. System automatycznie ocenia rozmieszczenie produktów i kompletność materiałów reklamowych. Dzięki temu można codziennie podnosić jakość ekspozycji i maksymalizować sprzedaż.


Optymalizacja ekspozycji

Gromadzenie zdjęć

Gromadzenie odbywa się za pomocą aplikacji mobilnej (udostępnianej sprzedawcom) lub przez odbieranie MMS’ów zawierających zdjęcia.

Automatyczna ocena zdjęć

System rozpoznawania obrazów pozwala automatycznie ocenić większość zdjęć.

Konkursy dla sprzedawców

Stymulują do większego zaangażowania w gromadzenie zdjęć, z drugiej strony pozwalają nagradzać sieć sprzedaży za konkretne osiągnięcia.

Ranking sprzedawców

Ranking to codziennie publikowane listy najlepiej działających sprzedawców. Rankingi, odpowiednio wsparte merytorycznie, pozwalają utrwalać dobre praktyki w codziennej pracy.

Analiza statystyczna

Celem analizy jest badanie trendów, poprawie jakości ekspozycji oraz zależności między jakością ekspozycji a wielkością sprzedaży poszczególnych punktów.

Modyfikacja procesu

Zest jest możliwa dzięki dostarczeniu twardych danych. Na ich podstawie można podejmować dalsze decyzje co do optymalizacji procesu a potem badać jej skutki.

Screenshots

  • Pulpit startowy aplikacji

Czytaj więcej

Lubisz czytać? Dowiedz się więcej na temat Nexpertis. Zainspiruj się do działania obserwując jak technologia wspiera rozwój biznesu!

Poznaj nasz proces
Dowiedz się więcej o naszych produktach