preloader

Wdrożenie intranetu w firmie na platformie SharePoint

Budujemy strategie komunikacji i uruchamiamy intranety które są centrum komunikacji i współpracy całej firmy.

Po co mi intranet?

Tworzenie i dzielenie się treściami

Tworzenie dokumentów jest znacznie łatwiejsze dzięki możliwości wspólnej edycji oraz wersjonowaniu. Dokumenty można łatwo udostępnić wewnątrz i na zewnątrz organizacji.

Doskonała komunikacja

Połączenie intranetu z Teams umożliwia prowadzenie bardzo wydajnej komunikacji firmowej. Dzielenie się informacjami i wspólne śledzenie dokumentów nigdy nie było tak proste.

Większa efektywność

Software intranet zbudowany w oparciu 
o SharePoint tworzy system, zbiór narzędzi, które doskonale podnoszą wydajność pracy oraz ułatwiają komunikację.
Dzięki temu otrzymujemy wymierne korzyści mierzone oszczędnością czasu 
i wzrostem wydajności pracowników.

Praca zdalna

System jest dostępny z dowolnego miejsca oraz 
z wielu platform. Dostępne są aplikacje mobilne oraz wersja RWD na przeglądarki.

Gromadzimy nasze doświadczenia 
w kompedium wiedzy.

Poznaj więcej zagadnień z zakresu elektronicznego obiegu dokomentów.

Dlaczego Nexpertis?

Budujemy strategię komunikacji

Wdrażamy rozwiązania szyte na miarę odpowiadające na realne potrzeby pracowników i organizacji. Dzięki temu intranet staje się centrum komunikacyjnym organizacji (system komunikacji wewnętrznej w firmie).

Kompleksowa oferta

Nasze rozwiązania doskonale integrują się z Office 365 tworząc digital work place. Nasze usługi obejmują cały cykl życia intranetu od projektowania po utrzymanie i rozwój.

Mamy kompetencje

Nexpertis ma status Gold Partnera w kompetencji Colaboration and Content co jest gwarancją najwyższych kompetencji w zakresie SharePoint.

Polecają nas Klienci

Przeprowadziliśmy wiele skutecznych wdrożeń intranetu. Więcej informacji na ten temat można znaleźć w success stories.

Zamów wstępną analizę.

Przeanalizujemy sytuację w organizacji i potrzeby aby podpowiedzieć jak najlepiej wdrożyć Teams. Pokażemy przykłady udanych wdrożeń.

Funkcjonalności podstawowe

Galeria

Komunikacja wewnętrzna ma też wymiar graficzny. Galerie zdjęć przekazują emocje, a nie tylko suche informacje. Dobre wykorzystanie tego narzędzia buduje atmosferę w organizacji.

Książka telefoniczna

Jedna z najbardziej poszukiwanych aplikacji. Pozwala szybko dotrzeć do danych kontaktowych dowolnego pracownika. Dzięki integracji z Active Directory dane są ciągle aktualne.

Struktura organizacyjna

Struktura jest prezentowana na diagramie drzewiastym, który umożliwia szybkie odnalezienie poszukiwanych informacji. Dane są pobierane z Active Directory.

Baza wiedzy

Witryna umożliwia łatwe budowanie struktury artykułów i udostępnianie zasobów. Wbudowana wyszukiwarka znacznie przyśpiesza dotarcie do informacji.

Aktualności

Informacje i artykuły ważne dla działów prezentowane są na ich witrynach natomiast te najważniejsze są promowane na stronie głównej. News może być prezentowany w formie slajdera, galerii, listy lub czerwonego paska. Integracja z Teams zapewnia automatyczne uruchomienie promocji w tym kanale.

Lista aplikacji

Zbiór linków do najpopularniejszych aplikacji w organizacji. Prosta, a jednocześnie bardzo przydatna funkcjonalność.

Funkcjonalności opcjonalne

Oferty pracy

Mechanizm pozwala dodawać oferty pracy i prezentować je na wybranych stronach. Możliwa jest integracja z systemami rekrutacyjnymi w celu automatycznego pobierania danych o ofertach. Możliwe jest również dodawanie szkoleń oraz ich promocja na wybranych stronach. Dla każdego szkolenia można dodać witrynę gromadzącą kluczowe informacje oraz zasoby związane z określonym szkoleniem.

Kalendarium

Mechanizm szkolenia umożliwia promocję wydarzeń firmowych. Każdy artykuł można skonfigurować tak, aby niósł informację o dacie i godzinie wydarzenia. Wydarzenia są prezentowane w ujęciu kalendarzowym oraz promowane jako zwykłe artykuły.

Utrzymanie i rozwój

1.

Gwarancja dostępności

W ramach usługi utrzymania zapewniamy wysoką dostępność rozwiązania. Zespół w trybie ciągłym prowadzi szereg działań, takich jak monitorowanie i inspekcje, aby ograniczyć ilość incydentów.

2.

Ciągły rozwój

Pakiet rozwojowy umożliwia prowadzenie indywidualnego intranetu. Projektanci i inżynierowie modelują system, aby jak najbardziej dostosować go do potrzeb organizacji.

Zaufali Nam