preloader
Technologie

WEBCON i integracja z SharePoint w GTV

 

Elektroniczny obieg dokumentów i zarządzanie produktem

 

Przygotowanie nowego produktu stanowi kluczowy proces w każdej organizacji. Aplikacja opracowana na platformie WEBCON wspiera efektywne wykorzystanie zasobów oraz znacząco skraca czas wprowadzenia produktu na rynek. Dzięki temu organizacja może szybciej reagować na zmieniające się potrzeby rynku i zwiększyć swoją przewagę konkurencyjną.

 

GTV - Wdrożenie WEBCON i zarządzanie produktem

Kilka słów o GTV

GTV jest dystrybutorem akcesoriów meblowych i oświetlenia o globalnym zasięgu. Firma działa na ponad 40 światowych rynkach w Azji, Europie, Ameryce i Afryce. Na przestrzeni ostatnich lat rozwinęła też swoje spółki w krajach takich jak Brazylia, Chorwacja, Rosja, Czechy i Hiszpania. GTV posiada jedną z najbardziej kompletnych ofert na rynku, a portfolio spółki składa się z ponad 8,5 tys. produktów.

Celem spółki jest kształtowanie przestrzeni, która daje klientom wsparcie w indywidualnych projektach mieszkaniowych i biurowych, dostarczając rozwiązania, które zapewnią im jakościowe korzystanie z otoczenia.. Od samego początku Zarząd spółki kieruje się zamiłowaniem do łączenia subtelnego piękna detalu z funkcjonalnością.

GTV
Dystrybutor
oświetlania, akcesoriów meblowych
60
Liczba użytkowników
Wszyscy zaangażowani
4 mies
Czas wdrożenia
Analiza, projekt i wdrożenie
99,9
SLA
Utrzymanie i wysoka jakość

Cel usługi

  • Optymalizacja procesu wdrożenia do sprzedaży nowego produktu
  • Systematyzacja zasobów gromadzonych podczas uruchamiania produktu
  • Ograniczenie ryzyka operacyjnego
  • Sprawny obieg dokumentów

Opinia zespołu GTV

Dyrektor ds. Zakupów

Stworzenie rozbudowanego procesu w WEBCONie, uwzględniającego działanie wielu aktorów, poprzedzone było wcześniejszą analizą po stronie firmy wdrożeniowej. Wysokie kompetencje dostawcy pozwalały na wprowadzenie optymalizacji procesowej. Integracja z SharePoint Online umożliwiła wykorzystanie w pełni już posiadanych przez nas zasobów, pozwalając jednocześnie na zgromadzenie wszystkich informacji i dokumentów związanych z wdrożeniem nowego produktu w jednym miejscu.

Dzięki dobrej komunikacji z dostawcą i jego fachowej pomocy projekt budowy skomplikowanego procesu w WEBCONIE został zakończony w zakładanym czasie.

Wojciech Raczkowski

Zakres projektu wdrożenia WEBCON

1.

Utrzymanie i rozwój systemów  Wdrożenie

Zespół GTV był świetnie przygotowany do realizacji projektu. Proces był rozrysowany na diagramach BPMN i starannie opisany. Ułatwiło nam to sprawne rozpoczęcie analizy. W ramach warsztatów zoptymalizowano sam proces biznesowy. Dzięki prototypowaniu przedstawiciele biznesu brali bardzo aktywny udział w projektowaniu, co przełożyło się na efektywny wkład w praktyczną wartość powstałego narzędzia.

2.

Dokumentowanie procesu wdrożenia  Dokumentowanie procesu

Przebieg całego procesu jest udokumentowany zarówno w historii procesu, jak i kontrolkach umożliwiających gromadzenie opinii oraz wymianę pomysłów i podejmowanie decyzji.

3.

zarządzanie harmonogramami w projekcie, Równoległe zadania  Równoległe zadania

Aby zapewnić optymalny przebieg procesu, system pozwala nam na równoległe realizowanie niektórych zadań co wpływa na skrócenie czasu wdrożenia produktu. Natomiast system bramek biznesowych zapewnia nas o tym, że na określonym kroku zadania muszą zostać zakończone, a odpowiednie dokumenty załączone, by można było kontynuować lub zakończyć proces.

4.

Integracja webcon   Integracja z Microsoft 365

SharePoint Online udostępnia funkcjonalność bibliotek dokumentów, która to z kolei pozwala na łatwe dzielenie się dokumentami, współtworzenie, wersjonowanie, a nawet udostępnianie plików na zewnątrz organizacji. System został zintegrowany z wyżej wymienionym rozwiązaniem, co pozwala tworzyć i pobierać dokumenty. Dokumentacja danego wdrożenia zamiast w środowisku rozproszonym, znajduje się w jednym miejscu.

5.

witryny działów firmy  Wysyłka zamówień

System umożliwia generowanie zamówień do producentów oraz wysyłanie ich w formie maila z załącznikiem.

6.

cykliczne raporty w aplikacji webcon  Generowanie dokumentów SWOT i katalogów

Dla każdego produktu tworzona jest osobna struktura katalogów. Niektóre dokumenty, na przykład analizy SWOT, są tworzone z szablonu i wypełniane danymi początkowymi.

7.

  Monitorowanie i doskonalenie procesu

Szereg funkcjonalności pozwala na śledzenie statusu procesu i ewentualne eskalacje. Dzięki mechanizmowi badania KPI możliwa jest szybka analiza założeń i dokonywanie dalszych optymalizacji.

Docelowo dzięki stworzonym raportom będzie można szybko kontrolować czas i stopień realizacji wdrożeń produktów.

Wykorzystane technologie