preloader
SharePoint

SharePoint w Link4

 

Intranet, ocena pracownicza i wnioski urlopowe

 

Szybkie wdrożenie Intranetu poprawiło wewnętrzną komunikację oraz dostęp do niezbędnych informacji. Uruchomienie procesów oceny pracowniczej i zarządzania wnioskami urlopowymi przyniosło znaczące oszczędności, usprawniając obieg dokumentów i minimalizując czas potrzebny na ich realizację.

 

link4 ubezpieczenia case study2

Wdrożenie Intranetu w Link4

Intranet w Link4 to nie tylko narzędzie komunikacji, ale również przestrzeń współpracy i dzielenia się wiedzą i zasobami. Podczas wdrożenia zwróciliśmy uwagę, aby dostarczyć najbardziej poszukiwane funkcjonalności przy jednoczesnym zachowaniu intuicyjności i przejrzystości interfejsu użytkownika.

Podstawowe parametry wdrożenia Intranetu w Link4

Link4
Branża ubezpieczeniowa
Nasz zadowolony Klient
600
Ilość użytkowników
Usprawnili swoją pracę
4 mies
Czas wdrożenia
Bez zakłucania płynności pracy
100%
Bezpieczeństwa i satysfakcji
z usprawnionych procesów firmy
2015
Rozpoczęcie współpracy
Utrzymanie i ciągły rozwój

Cel usługi

  • Udoskonalenie komunikacji wewnątrz firmowej
  • Uproszczenie dostępu do wiedzy i zasobów
  • Automatyzacja procesu absencji i oceny pracowniczej

Opinia zespołu Klienta

Dyrektor ds. Zarządzania Zmianą - Biuro Wsparcia Projektów

Zespół Nexpertis wykazał się elastycznością, zaangażowaniem i profesjonalizmem podczas wdrożenia.
Polecam współpracę z Nexpertis!

Marcin Wilczyński

Zakres projektu wdrożenia Intranetu

1.

designer desk webcon workflow  Architektura informacji

Analizę potrzeb przeprowadzono przez wybór i opis person połączoną z ustaleniem celów biznesowych organizacji związanych z wdrożeniem rozwiązania.

2.

projektowanie procesów i dashboardów webcon  Projekt graficzny

Projekt graficzny został stworzony na podstawie architektury informacji oraz identyfikacji wizualnej Klienta. Szybka realizacja projektu została osiągnięta także dzięki głębokiemu zrozumieniu zależności technicznych przez grafika.

3.

  Migracja z treści

W ramach projektu przeprowadzono inwentaryzację istniejących treści oraz ich import do docelowego portalu.

4.

  Książka adresowa

Jedną z najbardziej poszukiwanych przez użytkowników funkcjonalności jest książka adresowa. Dzięki integracji z Acive Directory dane są automatycznie aktualizowane.

5.

Obieg wniosku urlopowego  Absencje

Obieg często nazywany wnioskiem urlopowym służy kilku celom: akceptacji nieobecności pracowników, kontroli ilości wykorzystanego urlopu, wcześniejszemu powiadamianiu zespołu o nadchodzącej nieobecności.

6.

witryny działów firmy  Strony działów

Witryny działów pozwalają osiągnąć dwa cele: udostępnić dane i kontakty beneficjatom pracy poszczególnych działów oraz zapewnić przestrzeń współpracy i współdzielenia zasobów dla pracowników działu.

7.

Ocena pracownika  Ocena pracownicza

Mechanizm wspiera ogólnofirmowy proces oceny i wyznaczania celów pracownikom. Obejmuje przydzielenie zadań, formularz oceny i raport o postępie procesu w całej organizacji.

8.

  Artykuły i newsy

Materiały są publikowane na witrynach działów. Wybrane artykuły awansują na pierwsza stronę jako najbardziej interesujące. Najważniejsze artykuły można wyróżnić grafiką na sliderze.

9.

  Forum

Mechanizm pozwalający prowadzić konwersacje i komentować artykuły.

10.

  Przydatne aplikacje

Jest to komponent grupujący linki do wszystkich często używanych aplikacji w organizacji, zapewniając szybki dostęp do nich pracownikom.

11.

  Baza wiedzy o produktach

Funkcjonalność pozwala na szybkie dotarcie do podstawowych informacji o produktach Link4.

12.

  Biblioteka dokumentów

Wykorzystywana jako narzędzie do udostępniania zasobów takich jak informacja o zasadach identyfikacji wizualnej firmy, wzory dokumentów etc. Aby zapewnić aktualność gromadzonych informacji wprowadzono workflow wspierające proces ich aktualizacji.

13.

szkolenia wewnątrzne i zewnątrzne  Szkolenia

Ważną częścią projektu były szkolenia administratorów biznesowych i technicznych prowadzone przez trenerów firmy Nexpertis.

Wykorzystane technologie