preloader

Case studies, succes stories wdrożeń WEBCON BPS i Microsoft

Case studies webcon i microsoft

Poznaj inspirujące historie sukcesu firm, które dzięki współpracy z Nexpertis zyskały nową jakość w zarządzaniu procesami biznesowymi i przeszły cyfrową transformację, która stała się kluczowym elementem strategii. Dowiedz się, jak

  • WEBCON BPS pomógł im zautomatyzować pracę i usprawnić przepływ dokumentów,
  • Power BI i Power Apps umożliwiły lepsze zarządzanie danymi i tworzenie intuicyjnych aplikacji biznesowych, a
  • wdrożenie Intranetu poprawiło komunikację wewnętrzną i współpracę zespołów.

Nexpertis, jako doświadczony Partner w digitalizacji, wspiera organizacje na każdym etapie ich rozwoju, osiągania celów i uzyskiwania widocznych korzyści. Zobacz, jak nasze rozwiązania pomogły Klientom osiągnąć sukces i przekonaj się, jak mogą one wesprzeć również Twoją firmę!

Case studies webcon i microsoft

WEBCON i Project Server w HPC

 

Elektroniczny obieg dokumentów i obsługa e-commerce

 

Wdrożenie elektronicznego obiegu dokumentów WEBCON i e-commerce pozwoliło usystematyzować i zautomatyzować procesy związane z obsługą klienta w Horizon Personal Care. Dzięki temu firma osiągnęła znaczną poprawę efektywności operacyjnej oraz redukcję kosztów administracyjnych, co przyczyniło się do wzrostu satysfakcji Klientów i poprawy ich doświadczeń zakupowych.

 

WEBCON i integracja z SharePoint w GTV

 

Elektroniczny obieg dokumentów i zarządzanie produktem

 

Przygotowanie nowego produktu stanowi kluczowy proces w każdej organizacji. Aplikacja opracowana na platformie WEBCON wspiera efektywne wykorzystanie zasobów oraz znacząco skraca czas wprowadzenia produktu na rynek. Dzięki temu organizacja może szybciej reagować na zmieniające się potrzeby rynku i zwiększyć swoją przewagę konkurencyjną.

 

WEBCON w Mota-Engil Central Europe

 

Elektroniczny obieg dokumentów

 

Wdrożenie w Mota-Engil Central Europe zostało przez nas poprzedzone dokładną analizą wybranych procesów biznesowych, co pozwoliło na ich skuteczną digitalizację i optymalizację. W pierwszym etapie zostały wdrożone procesy kancelarii oraz zarządzania cyklem życia umowy. W kolejnych etapach zaimplementowane zostały aplikacje związane m.in. z zarządzaniem placem budowy oraz innymi obszarami wspierającymi podstawową działalność firmy. Dodatkowo, przeszkoliliśmy wybranych pracowników Mota-Engil tak, by Klient mógł urzeczywistniać ideę Aplication Factory i korzystać w pełni z możliwości platformy WEBCON BPS.