HPC

Sprzedaż usług i obsługa flot

E-commerce i Extranet

Wdrożenie elektronicznego obiegu dokumentów i e-commerce pozwoliło usystematyzować i zautomatyzować procesy związane z obsługą Klienta.

Klient

Horizon Personal Care to spółka specjalizująca się w usługach zarządzania flotą pojazdów oraz w dostarczaniu komplementarnych usług ubezpieczeniowych i finansowych (w modelu Value Added Services do dalszej dystrybucji).

Cel wdrożenia

  • Sprzedaż produktów zarządzania flotą
  • Sprawne zarządzanie procesem rejestracji i realizacji usług dla Klienta.

Opinia zespołu Klienta

Z Nexpertis-em współpracujemy od prawie 4 lat. Zdecydowaliśmy się na zlecenie zbudowania kluczowego dla nas środowiska po wnikliwej analizie dostępnych rozwiązań. Okazało się, że zarówno rozwiązania zaproponowane przez Nexpertis jak i kompetencje zespołu są na najwyższym poziomie i zapewniają bezpieczną oraz bezawaryjną pracę.

Zdecydowanie rekomenduję Nexpertis jako wiarygodnego i kompetentnego partnera technologicznego i biznesowego.

Katarzyna Kanka
Prezes Zarządu

Wdrożenie

Zespół GTV był świetnie przygotowany do realizacji projektu. Proces był rozrysowany na diagramach BPMN i starannie opisany. Ułatwiło nam to sprawne rozpoczęcie analizy. W ramach warsztatów zoptymalizowano sam proces biznesowy. Dzięki prototypowaniu przedstawiciele biznesu brali bardzo aktywny udział w projektowaniu, co przełożyło się na efektywny wkład w praktyczną wartość powstałego narzędzia.

Zakres projektu

E-commerce

System sprzedaży i dostarczania usług dla Klientów indywidualnych i fizycznych. Pełna digitalizacja procesów sprzedażowo-obsługowych (workflow). System umożliwia między innymi podpisanie umowy, aktywację kont, weryfikację danych oraz dokumentów. Integracja z bramką płatniczą i serwisem SMS.

Baza Klientów

Kompleksowe rozwiązanie zarządzania Klientami firmowymi i indywidualnymi obejmująca rejestrację pojazdów i usług.

Zlecenia

Obieg realizacji zamówień ułatwiający komunikację miedzy Klientami, konsultantami i partnerami odpowiedzialnymi za realizację usług. Mechanizm pozwala rozliczać usługi z partnerami.

Ładowanie Klientów

Aplikacja pozwala na masowe ładowanie Klientów, którzy nabyli usługi w innych systemach. Proces uruchamiania obsługi Klienta obejmuje dwustronną komunikacje i samodzielne wprowadzenie danych przez Klienta.

Wykorzystane technologie