Wykorzystaj w pełni potencjał cyfrowej rewolucji
Dzielimy się wiedzą, abyś mógł osiągnąć więcej
Automatyzujemy procesy biznesowe by zwiększyć wydajność
Uruchomienie rozwiązania Microsoft Teams było strzałem w dziesiątkę. Nie jedna organizacja doznała prawdziwej komunikacyjnej rewolucji dzięki temu narzędziu. Nieraz jednak pojawiają się kontrowersje jak pogodzić intranet z Teams. Czy narzędzia te nie wykluczają się wzajemnie? Jaką rolę powinny odegrać? Warto przyjrzeć się kilku zagadnieniom:
Teams’y są podstawowym narzędziem komunikacji. W wielu firmach jest to pierwsza uruchamiana aplikacja. Teams’y umożliwiają bardzo dobrą kanalizację komunikacji. Z tego i wielu innych powodów nie trzeba się bronić przed przeniesieniem części komunikacji z intranetu do Teams:
Elektroniczny obieg dla procesów biznesowych to brakujące ogniwo w duecie Teams i intranet. Wiele procesów biznesowych opina zarówno komunikację w Teams jak i intranet. Dotyczy to zarówno procesów typowo HR takich jak na przykład: wniosek urlopowy, czy wniosek o benefit, przez procesy księgowe takie jak akceptacja faktury, czy rozliczenie delegacji kończąc na procesach typowo merytorycznych. Fragmenty obiegu dokumentów mogą być osadzane zarówno w intranecie jak i Teams’ach. Takie wzajemne przenikanie się tych narzędzi pozwala na naprawdę wydajną pracę. Więcej na ten temat można przeczytać w artykułach z serii „Workflow kompendium wiedzy”.
Niektóre funkcjonalności nie tylko można, ale po prostu warto przenieść do Teams.
Nexpertis to ekspert w tworzeniu i wdrażaniu Intranetu, który budujemy na wiodącej platformie SharePoint, idealnie dostosowanej do tego celu. Od ponad 10 lat z sukcesem realizujemy setki wdrożeń w dużych organizacjach, skupiając się na digitalizacji firm oraz automatyzacji procesów biznesowych. Dzięki naszemu bogatemu doświadczeniu tworzymy rozwiązania precyzyjnie dopasowane do potrzeb Klienta, zapewniając ich efektywność i długoterminową trwałość. Ponadto, integrujemy Intranet nie tylko z Microsoft Teams, ale również z elektronicznym obiegiem dokumentów oraz innymi kluczowymi systemami biznesowymi, z których korzysta Klient.