Dyrektor ds. Zarządzania Zmianą - Biuro Wsparcia Projektów
Zespół Nexpertis wykazał się elastycznością, zaangażowaniem i profesjonalizmem podczas wdrożenia.
Polecam współpracę z Nexpertis!
Szybkie wdrożenie Intranetu poprawiło wewnętrzną komunikację oraz dostęp do niezbędnych informacji. Uruchomienie procesów oceny pracowniczej i zarządzania wnioskami urlopowymi przyniosło znaczące oszczędności, usprawniając obieg dokumentów i minimalizując czas potrzebny na ich realizację.
Intranet w Link4 to nie tylko narzędzie komunikacji, ale również przestrzeń współpracy i dzielenia się wiedzą i zasobami. Podczas wdrożenia zwróciliśmy uwagę, aby dostarczyć najbardziej poszukiwane funkcjonalności przy jednoczesnym zachowaniu intuicyjności i przejrzystości interfejsu użytkownika.
Analizę potrzeb przeprowadzono przez wybór i opis person połączoną z ustaleniem celów biznesowych organizacji związanych z wdrożeniem rozwiązania.
Projekt graficzny został stworzony na podstawie architektury informacji oraz identyfikacji wizualnej Klienta. Szybka realizacja projektu została osiągnięta także dzięki głębokiemu zrozumieniu zależności technicznych przez grafika.
W ramach projektu przeprowadzono inwentaryzację istniejących treści oraz ich import do docelowego portalu.
Jedną z najbardziej poszukiwanych przez użytkowników funkcjonalności jest książka adresowa. Dzięki integracji z Acive Directory dane są automatycznie aktualizowane.
Obieg często nazywany wnioskiem urlopowym służy kilku celom: akceptacji nieobecności pracowników, kontroli ilości wykorzystanego urlopu, wcześniejszemu powiadamianiu zespołu o nadchodzącej nieobecności.
Witryny działów pozwalają osiągnąć dwa cele: udostępnić dane i kontakty beneficjatom pracy poszczególnych działów oraz zapewnić przestrzeń współpracy i współdzielenia zasobów dla pracowników działu.
Mechanizm wspiera ogólnofirmowy proces oceny i wyznaczania celów pracownikom. Obejmuje przydzielenie zadań, formularz oceny i raport o postępie procesu w całej organizacji.
Materiały są publikowane na witrynach działów. Wybrane artykuły awansują na pierwsza stronę jako najbardziej interesujące. Najważniejsze artykuły można wyróżnić grafiką na sliderze.
Mechanizm pozwalający prowadzić konwersacje i komentować artykuły.
Jest to komponent grupujący linki do wszystkich często używanych aplikacji w organizacji, zapewniając szybki dostęp do nich pracownikom.
Funkcjonalność pozwala na szybkie dotarcie do podstawowych informacji o produktach Link4.
Wykorzystywana jako narzędzie do udostępniania zasobów takich jak informacja o zasadach identyfikacji wizualnej firmy, wzory dokumentów etc. Aby zapewnić aktualność gromadzonych informacji wprowadzono workflow wspierające proces ich aktualizacji.
Ważną częścią projektu były szkolenia administratorów biznesowych i technicznych prowadzone przez trenerów firmy Nexpertis.