Działy administracji w organizacji borykają się z nawałem dokumentów, a co za tym idzie, ogromem powtarzalnej, czasochłonnej pracy. Często nie mają przez to czasu na to, co naprawdę ważne w ich pracy. Celem konferencji było wskazanie, jak digitalizacja w tym obszarze pomaga zlokalizować i zapanować nad kluczowymi procesami dla pracowników biur i zarządów.
Szczegółowo omówiliśmy m.in.:
- proces korespondencji,
- proces umów
- proces zakupowy,
- wnioski na Zarząd.
Oprócz tego, udzieliliśmy konkretnych odpowiedzi na pytania:
- Jak zapanować nad zapotrzebowaniem w organizacji?
- Jak zdigitalizować proces zamówień, a w szczególności wyboru dostawcy?
- Jak zoptymalizować proces przygotowania umowy, a potem zarządzić jej cyklem życia?
- Jak zorganizować cyfrową obsługę korespondencji przychodzącej i pozbyć się papierów?
- W jaki sposób, korzystając z integracji z e-nadawcą i podpisem kwalifikowanym, zdigitalizować proces korespondencji wychodzącej?
A wszystko to w oparciu o:
- najnowsze trendy i strategie digitalizacji, które wdrażamy u naszych Klientów i Partnerów biznesowych,
- dobre, skuteczne praktyki,
- wywiady z Klientami,
- case study projektów.