Pakiet biurowy Office 365 może zostać uruchomiony w dowolnym miejscu i czasie. Dokumenty oraz pliki współdzielone z Twoimi pracownikami możesz przeglądać z poziomu komputera, laptopa, tabletu lub nawet smartfona.
W ramach Office 365 możesz skorzystać ze skrzynki e-mail (50GB), przy której będziesz mógł użyć własnej domeny. Wszystkie Twoje dane są zabezpieczone przez oprogramowanie anty-malware oraz anty-spam.
Możesz dodawać zasoby do kalendarza i następnie określać ich zajętość, np. samochód służbowy, sala szkoleniowa, projektor. Tym sposobem możesz wprowadzić system rezerwacji Twoich zasobów, np. rezerwacje samochodu służbowego lub sali w biurze. Office 365 umożliwia ponadto śledzenie wpisów z sieci społecznościowych (np. Facebook czy LinkedIn). Funkcja kalendarza ułatwia zarządzanie urlopami oraz nieobecnościami pracowników. Twój zespół będzie mógł cieszyć się odpoczynkiem, bez szkody dla działania firmy i jej klientów.
Edytor tekstu Word, arkusz kalkulacyjny Excel, PowerPoint w wersji on-line pozwalają na edycje plików – nawet w tym samym czasie przez wielu użytkowników (możliwość dodawania komentarzy/wersjonowania kto co dodał). W konfiguracji pakietu Office 365 możesz zmienić ustawienia edycji dokumentów, aby włączyć blokadę dokumentów przed modyfikacją przez wielu użytkowników.
Office 365 jest inwestycją z minimalnym kosztem początkowym. Pozwala zarządzać swoim biznesem oraz przy okazji zwiększa i poprawia efektywność pracy, organizacje pracy, ciągłość działania.
W przypadku urządzeń mobilnych dostępny jest interfejs klasyczny oraz dotykowy. Office 365 umożliwia dostęp do dokumentów z dowolnego miejsca. Możesz zapisywać pliki w chmurze oraz korzystać z automatycznego backupu. Możesz sprawdzić listę ostatnio otwieranych dokumentów (np. przez innych użytkowników licencji). Office 365 wyposażony jest również w funkcje synchronizacji plików z urządzeniem dla dostępu offline. Natomiast w przypadku dostępu online nie musisz instalować pakietu biurowego na komputerze, wszystko czego potrzebujesz masz dostępne w przeglądarce (np. edytor tekstu, Outlook, kalendarz, kontakty, komunikator oraz inne aplikacje wchodzące w skład Office 365).
Office 365 umożliwia organizacje spotkań oraz konferencji on-line, które możesz przeprowadzać z klientami i/lub współpracownikami. Komunikator udostępnia rejestrowanie wielostronnej transmisji wideo w jakości HD oraz współdzielenie dokumentów oraz ekranu w czasie rzeczywistym
Jeśli tworzysz dokument w programie Word, Excel lub PowerPoint, możesz go w bardzo szybki sposób udostępnić innym osobom z Twojej organizacji. Możesz to zrobić bez opuszczania programu. Za pomocą pakietu biurowego Office 365 możesz też w prosty i bezpieczny sposób udostępniać duże pliki. OneDrive jest dyskiem wirtualnym o pojemności 1TB, dzięki któremu możesz współdzielić dokumenty, a przy tym zarządzać kontrolą dostępu. Synchronizacja plików on-line z urządzeniem (np. komputer, laptop, tablet lub smartfon) pozwala na modyfikowanie plików w sytuacjach, gdy nie mamy dostępu do sieci Internet, a gdy sieć będzie już dostępna, plik będzie mógł zostać zsynchronizowany z dokumentami znajdującymi się w OneDrive. Aplikacja OneDrive wchodząca w skład Office 365 umożliwia podgląd i edycje udostępnionych plików z poziomu przeglądarki przez tzw. Office Online.
Office 365 zawiera dobrze znane aplikacje pakietu Office – Outlook, Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Outlook. Tym razem dostępne jako usługa lub tradycyjnie jako aplikacja instalowana na komputerze.
To łatwe w obsłudze narzędzie do tworzenia aplikacji ułatwiających sprawne zarządzanie firmą. Dane programu Access można przechowywać w różnych chmurowych bazach danych, przez co są bezpieczniejsze niż kiedykolwiek wcześniej, a aplikacje programu Access można łatwo udostępniać współpracownikom.
Program SharePoint zwiększa możliwości pracy zespołowej za pomocą dynamicznych i produktywnych witryn zespołów dla każdego oddziału, działu i zespołu.
Dobrze znany, najpopularniejszy serwer poczty korporacyjnej tym razem w wersji on-line. Wyznaczające standardy, zapewnia rozszerzone zabezpieczenia i łatwą obsługę.
Usługa Yammer ułatwia zwiększanie zaangażowania wszystkich osób w organizacji. Usprawnia komunikację, aby tworzyć kulturę przejrzystości, informując na bieżąco wszystkich, od kierownictwa do pracowników pierwszej linii (Firstline Worker), co pozwala im skutecznie wykonywać zadania. Umożliwia tworzenie społeczności, aby gromadzić osoby wokół wspólnych tematów, zainteresowań lub obszarów działań.
Usługa Teams to kompletne rozwiązanie do obsługi czatów i spotkań online. Umożliwia hostowanie konferencje audio, wideo i w sieci Web oraz komunikację na czacie z dowolnymi osobami wewnątrz lub na zewnątrz organizacji. Teams upraszcza pracę zespołową. Zapewnia możliwość tworzenia i udostępniania plików za pomocą popularnych aplikacji usługi Office 365, takich jak Word, Excel, PowerPoint, OneNote, SharePoint i Power BI.
Usprawnia obsługę projektów, pomaga monitorować je i zachować dobrą organizację działania. Wersja rozbudowana – Microsoft Project & Portfolio Management pomaga w zarządzaniu zasobami oraz portfelami projektów. Wbudowane szablony i znajome narzędzia do planowania zapewniają wydajność pracy menedżerów projektów oraz ich zespołów.
Aplikacja umożliwiająca tworzenie profesjonalnych publikacji, udostępnianie ich za pomącą linka, poczty elektroncznej lub przygotowanie do wyduku.
Usługa MyAnalytics podsumowuje sposób, w jaki spędzasz czas w pracy, a następnie sugeruje sposoby na bardziej wydajną pracę — od wyeliminowania czasu na bezproduktywne spotkania, aż po uzyskanie lepszej równowagi między życiem zawodowym, a prywatnym.
Usługa Planner ułatwia zespołowi tworzenie nowych planów, organizowanie i przypisywanie zadań, udostępnianie plików, prowadzenie rozmów o wykonywanych czynnościach oraz informowanie o postępach w pracy.
Aplikacja online umożliwiająca tworzenie wyróżniających się wizualnie biuletynów, prezentacji i dokumentacji w kilka minut. Aplikacja Sway dostosowuje się dynamicznie, dzięki czemu wygląda świetnie na każdym ekranie, oraz umożliwia udostępnianie lub wspólne edytowanie przy użyciu prostego adresu URL.
Outlook Customer Manager oferuje właścicielom małych firm proste i skuteczne rozwiązanie do zarządzania klientami bezpośrednio w programie Outlook.
Program Visio umożliwia tworzenie schematów blokowych, diagramów sieciowych, schematów organizacyjnych, rozkładów pomieszczeń, projektów inżynieryjnych i nie tylko. Dzięki możliwości skorzystania z nowoczesnych kształtów i szablonów w znanym środowisku pakietu Office praca z nim jest łatwa i intuicyjna.
Aplikacja To-Do pomaga w ustalaniu priorytetów i wykonywaniu najważniejszych zadań, którymi musisz się codziennie zajmować, oraz w zarządzaniu nimi. Jest zintegrowana z usługą Office 365.
Rozwiązanie umożliwiające zaawansowaną komunikację głosową, video oraz za pomocą czatu. System umożliwia realizowanie wieloosobowych video-konferencji w jakości HD, udostępnianie i współtworzenie prezentacji PowerPoint, pulpitu oraz innych aplikacji.
Microsoft Stream, usługa wideo w ramach usługi Office 365, ułatwia tworzenie, bezpieczne udostępnianie i używanie materiałów wideo w zespole lub organizacji.
Office 365 jest bezpieczny. Twoje pliki i dokumenty są zabezpieczone przez oprogramowanie anty-spam oraz anty-malware.
Kopia zapasowa (tzw. backup) plików na OneDrive pozwala zapisywać wiadomości e-mail, kontakty i dokumenty w chmurze. Tym sposobem możesz ograniczyć do minimum ryzyko utraty ważnych danych, np. w wyniku zagubienia lub awarii sprzętu.
Tylko z Office 365 otrzymujesz ciągłość biznesową, czyli gwarancję ciągłości usługi (SLA) na poziomie aż 99,9% wraz z zabezpieczeniem finansowym! W przypadku awarii krytycznych możesz liczyć na wsparcie, które dostępne jest 24/7. Pamiętaj przy tym, aby minimalizować ryzyko archiwizując dane w postaci kopii zapasowej, która w miarę potrzeby pozwoli szybko przywrócić poprawne działanie w niespodziewanych zdarzeniach.
Office 365 posiada zintegrowane narzędzia do zapobiegania utracie danych, m.in. w poczcie e-mail i załącznikach dostępne są wbudowane reguły DLP (np. chroniące numery kart kredytowych) i szablony służące do ich rozbudowy. Dzięki temu łatwiejsze staje się zabezpieczenie danych Twoich klientów i spełnieniu wymagań związanych z GDPR/RODO