Dyrektor IT
Podczas realizacji zadania pracownicy Nexpertis wykazali się pełnym zaangażowaniem i profesjonalnym podejściem. Polecam współpracę z Nexpertis.
Proces akceptacji faktur został znacznie przyspieszony dzięki integracji z zamówieniami i umowami. Wdrożenie nowoczesnego systemu kancelaryjnego umożliwiło pełną digitalizację dokumentów, co przyczyniło się do zwiększenia efektywności obiegu dokumentów oraz usprawnienia zarządzania informacjami.
Elektrobudowa SA jest wiodącym przedsiębiorstwem w Polsce w branży elektroinstalacyjnej. Firma oferuje kompleksowe usługi elektroinstalacyjne, zajmuje się budową obiektów dla sektora energetycznego i przemysłowego, a także produkuje urządzenia elektroenergetyczne.
Wdrożenie elektronicznego obiegu dokumentów oraz integracja z innymi systemami znacząco przyspieszyły zarówno przebieg procesów, jak i umożliwiły ich szybkie modelowanie. Dzięki temu organizacja zyskała elastyczność w dostosowywaniu procesów do zmieniających się potrzeb i wymagań.
Cały cykl życia faktury kosztowej od rejestracji i skanowania przez wielostopniową akceptację, aż po przeniesienie do ERP za pomocą integracji. Przygotowano również wiele udogodnień pozwalających na szybszą obsługę faktur.
Integracja z procesem ofertowym pozwala na szybkie uzyskiwanie wadium w trakcie przetargu. Monitoring wystawionych i wpłaconych gwarancji wadialnych umożliwia ich sprawne odzyskiwanie.
Proces umożliwia indywidualne i grupowe obsługiwanie rozliczeń delegacji. Integracja z obiegiem faktury kosztowej umożliwia grupowe akceptowanie faktur z delegacji.
Proces umożliwia zarówno wystawianie gwarancji bankowych, ubezpieczeniowych i kasowych dla Klientów jak również nadzór nad gwarancjami od podwykonawców.
Proces jest połączony z wnioskiem o delegację, dzięki czemu wypełniając jeden formularz użytkownik otrzymuje akceptację wyjazdu i obsługę zaliczki.
Project Serwer pozwala na kompleksowe zarządzanie harmonogramem projektu oraz zarządzanie kluczowymi zasobami. Integracja z zamówieniami pozwala na automatyzację działań.
Proces dostarcza pracownikowi komplet danych niezbędnych do rozliczenia karty służbowej oraz sam status rozliczenia.
Proces uruchamiany podczas startu projektu pobiera dane startowe z karty kalkulacji w CRM. Umożliwia to kontrolę nad całym procesem tworzenia akceptacji i modyfikacji budżetu.
Grupa procesów obejmująca wycenę, przygotowanie i akceptację oferty. Powiązanie z procesem pełnomocnictw umożliwia szybkie uzyskanie dokumentu, który pozwala na złożenie oferty.
Ciągły nadzór nad realizacją budżetu projektu zarówno od strony kosztowej jak i przychodowej. Automatyczne startowanie zadań dla kierowników projektów umożliwia terminową aktualizację. Integracja z zamówieniami pozwala na kontrolę budżetową już na samym starcie zamówienia.
Proces umożliwia kompleksowe zarządzanie cyklem życia umowy. Od złożenia zapotrzebowania po przygotowanie do podpisu i monitorowanie. Odpowiednie raportowanie pozwala na kontrolę ilości pracy, którą obciążeni będą pracownicy kancelarii.
Ponad 40 raportów w Power BI i Repporting Services. Kancelaria poczty przychodzącej i wychodzącej – Pozwala na zarządzenie obiegiem poczty od wejścia do organizacji i digitalizacji, przez dekretację, aż po obsługę.
Pełne zarządzanie procesem zapotrzebowania, akceptacji, przygotowania i podpisu pełnomocnictwa. Odpowiednie raportowanie pozwala na szybkie określenie jakie pełnomocnictwa posiada wybrany pracownik.
Proces pozwala kompleksowo zarządzać legislacją ISO i obejmuje zapotrzebowania, przygotowanie, akceptacje i przeglądy legislacji.