preloader
SharePoint

WEBCON i SharePoint w Elektrobudowa S.A.

 

Pełna digitalizacja firmy

 

Proces akceptacji faktur został znacznie przyspieszony dzięki integracji z zamówieniami i umowami. Wdrożenie nowoczesnego systemu kancelaryjnego umożliwiło pełną digitalizację dokumentów, co przyczyniło się do zwiększenia efektywności obiegu dokumentów oraz usprawnienia zarządzania informacjami.

 

elektrobudowa case study elektroniczny obieg dokumentów

Kilka słów o Elektrobudowa

Elektrobudowa SA jest wiodącym przedsiębiorstwem w Polsce w branży elektroinstalacyjnej. Firma oferuje kompleksowe usługi elektroinstalacyjne, zajmuje się budową obiektów dla sektora energetycznego i przemysłowego, a także produkuje urządzenia elektroenergetyczne.

Obieg dokumentów i zarządzanie projektami

Wdrożenie elektronicznego obiegu dokumentów oraz integracja z innymi systemami znacząco przyspieszyły zarówno przebieg procesów, jak i umożliwiły ich szybkie modelowanie. Dzięki temu organizacja zyskała elastyczność w dostosowywaniu procesów do zmieniających się potrzeb i wymagań.

400
Liczba użytkowników
Zadowoleni ze sprawnej pracy
24 ms
Czas wdrożenia
Analiza, projekt i wdrożenie systemu
99,9
SLA
Utrzymanie i wysoka dostępność
2016
Rozpoczęcie współpracy
Utrzymanie i ciągły rozwój rozwiązania

Cel usługi

  • Kompleksowe zarządzanie projektami
  • Sprawny obieg dokumentów i ich akceptacja
  • Automatyzacja procesów HR i administracyjnych
  • Raportowanie i monitoring.

Opinia zespołu Elektrobudowy

Dyrektor IT

Podczas realizacji zadania pracownicy Nexpertis wykazali się pełnym zaangażowaniem i profesjonalnym podejściem. Polecam współpracę z Nexpertis.

Jakub Żwirek

Zakres projektu

1.

Obieg faktur kosztowych dzięki wdrożeniu webcon to gwarancja sprawnie działającej firmy  Obieg faktur kosztowych

Cały cykl życia faktury kosztowej od rejestracji i skanowania przez wielostopniową akceptację,  po przeniesienie do ERP za pomocą integracji. Przygotowano również wiele udogodnień pozwalających na szybszą obsługę faktur.

2.

zarządzanie wadiami    Zarządzanie wadiami

Integracja z procesem ofertowym pozwala na szybkie uzyskiwanie wadium w trakcie przetargu. Monitoring wystawionych i wpłaconych gwarancji wadialnych umożliwia ich sprawne odzyskiwanie.

3.

Rozliczanie delegacji  Rozliczanie delegacji

Proces umożliwia indywidualne i grupowe obsługiwanie rozliczeń delegacji. Integracja z obiegiem faktury kosztowej umożliwia grupowe akceptowanie faktur z delegacji.

4.

Zarządzanie gwarancjami należytego wykonania kontraktu  Zarządzanie gwarancjami należytego wykonania kontraktu

Proces umożliwia zarówno wystawianie gwarancji bankowych, ubezpieczeniowych i kasowych dla Klientów jak również nadzór nad gwarancjami od podwykonawców.

5.

Wniosek o zaliczkę  Wniosek o zaliczkę

Proces jest połączony z wnioskiem o delegację, dzięki czemu wypełniając jeden formularz użytkownik otrzymuje akceptację wyjazdu i obsługę zaliczki.

6.

  Zarządzanie harmonogramem projektu  Zarządzanie harmonogramem projektu

Project Serwer pozwala na kompleksowe zarządzanie harmonogramem projektu oraz zarządzanie kluczowymi zasobami. Integracja z zamówieniami pozwala na automatyzację działań.

7.

Rozliczenie kart służbowych  Rozliczenie kart służbowych

Proces dostarcza pracownikowi komplet danych niezbędnych do rozliczenia karty służbowej oraz sam status rozliczenia.

8.

Zarządzanie budżetem projektu  Zarządzanie budżetem projektu

Proces uruchamiany podczas startu projektu pobiera dane startowe z karty kalkulacji w CRM. Umożliwia to kontrolę nad całym procesem tworzenia akceptacji i modyfikacji budżetu.

9.

Zarządzanie procesem ofertowania (CRM)  Zarządzanie procesem ofertowania (CRM)

Grupa procesów obejmująca wycenę, przygotowanie i akceptację oferty. Powiązanie z procesem pełnomocnictw umożliwia szybkie uzyskanie dokumentu, który pozwala na złożenie oferty.

10.

Kontrola wykonania projektu  Kontrola wykonania projektu

Ciągły nadzór nad realizacją budżetu projektu zarówno od strony kosztowej jak i przychodowej. Automatyczne startowanie zadań dla kierowników projektów umożliwia terminową aktualizację. Integracja z zamówieniami pozwala na kontrolę budżetową już na samym starcie zamówienia.

11.

Zarządzanie umowami  Zarządzanie umowami

Proces umożliwia kompleksowe zarządzanie cyklem życia umowy. Od złożenia zapotrzebowania po przygotowanie do podpisu i monitorowanie. Odpowiednie raportowanie pozwala na kontrolę ilości pracy, którą obciążeni będą pracownicy kancelarii.

12.

Raportowanie  Raportowanie

Ponad 40 raportów w Power BI i Repporting Services. Kancelaria poczty przychodzącej i wychodzącej – Pozwala na zarządzenie obiegiem poczty od wejścia do organizacji i digitalizacji, przez dekretację,  po obsługę.

13.

Zarządzanie pełnomocnictwami  Zarządzanie pełnomocnictwami

Pełne zarządzanie procesem zapotrzebowania, akceptacji, przygotowania i podpisu pełnomocnictwa. Odpowiednie raportowanie pozwala na szybkie określenie jakie pełnomocnictwa posiada wybrany pracownik.

14.

Zarządzanie dokumentacją ISO  Zarządzanie dokumentacją ISO

Proces pozwala kompleksowo zarządzać legislacją ISO i obejmuje zapotrzebowania, przygotowanie, akceptacje i przeglądy legislacji.