Wdrożenie i utrzymanie systemu finansowego
Wykorzystanie rozwiązania Microsoft SharePoint we wdrożeniu systemu finansowego pozwoliło na szybkie uruchomienie bardzo rozbudowanej usługi. Wdrożenie okazało się pionierskie: jest to pierwsza taka usługa prowadzona poza Bankiem Gospodarstwa Krajowego.
O Kliencie
Pomorski Fundusz Rozwoju Sp. z o.o. powstał z Inicjatywy Samorządu Województwa Pomorskiego. Celem działalności Spółki jest zarządzanie środkami finansowymi w obszarze wsparcia rozwoju mikro i małych przedsiębiorstw oraz obszarów miejskich na terenie województwa pomorskiego, w szczególności poprzez ułatwianie dostępu do finansowania. Oferowane przez Pomorski Fundusz Rozwoju Sp. z o.o. środki finansowe pochodzą w szczególności z wkładów wniesionych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013 do instrumentów inżynierii finansowej.
Podstawowe parametry
PFR
Klient
Finanse
Wszyscy użytkownicy domeny
Szybkie wdrożenie
Pełna migracja
Utrzymanie i ciągły rozwój
PFR
Klient
Finanse
Wszyscy użytkownicy domeny
Szybkie wdrożenie
Pełna migracja
Utrzymanie i ciągły rozwój
Cel wdrożenia
- Szybkie wdrożenie nowoczesnego rozwiązania z zachowaniem ciągłości biznesowej świadczonych usług
- Optymalizacja procesu obsługi pośredników
- Zapewnienie wysokiej dostępności systemu i ciągły rozwój
Opinia zespołu Klienta
Uporządkowanie danych w tak szybkim czasie było możliwe dzięki dogłębnej wiedzy dostawcy na temat skomplikowanej specyfiki działania Funduszu oraz zastosowaniu sprawdzonych narzędzi firmy Microsoft