preloader
Technologie

WEBCON w Mota-Engil Central Europe

 

Elektroniczny obieg dokumentów

 

Wdrożenie w Mota-Engil Central Europe zostało przez nas poprzedzone dokładną analizą wybranych procesów biznesowych, co pozwoliło na ich skuteczną digitalizację i optymalizację. W pierwszym etapie zostały wdrożone procesy kancelarii oraz zarządzania cyklem życia umowy. W kolejnych etapach zaimplementowane zostały aplikacje związane m.in. z zarządzaniem placem budowy oraz innymi obszarami wspierającymi podstawową działalność firmy. Dodatkowo, przeszkoliliśmy wybranych pracowników Mota-Engil tak, by Klient mógł urzeczywistniać ideę Aplication Factory i korzystać w pełni z możliwości platformy WEBCON BPS.

 

Case study Webcon w Mota-Engil Nexpertis

Kilka słów o Mota-Engil Central Europe

Firma oferuje różnorodne usługi budowlane charakteryzujące się wysoką jakością. Przez kilkadziesiąt lat działalności w Polsce wybudowała setki kilometrów autostrad i dróg ekspresowych, a także zrealizowała liczne kompleksy mieszkaniowe, budynki użyteczności publicznej i stacje elektroenergetyczne. Aby sprostać wyzwaniom, jakie niesie za sobą bardzo konkurencyjna branża budowlana, firma Mota- Engil potrzebowała platformy do budowania aplikacji automatyzujących i digitalizujących procesy biznesowe. Firma poświęciła czas na porównanie różnych dostępnych na rynku technologii. Finalnie, wybór padł na platformę WEBCON BPS z uwagi na szeroki wachlarz funkcjonalności i dojrzałość platformy.

Mota-Engil
Branża budowlana
Nasz zadowolony Klient
367
Ilość użytkowników
Sprawna i przewidywalna praca
53
Dni wdrożenia
Z zachowaniem płynności pracy
2021
Rozpoczęcie współpracy
Utrzymanie i ciągły rozwój

Cel usługi

  • Optymalizacja procesów biznesowych
  • Wdrożenie platformy low-code umożliwiającej szybkie wdrażanie aplikacji

Opinia zespołu Mota-Engil

IT Manager

Szukaliśmy partnera o stabilnej pozycji, który miałby doświadczenie w naszej dość specyficznej branży. Nexpertis takie doświadczenie i stabilność posiada. Dodatkowo, wypracowaliśmy model współpracy, który pozwala nam rozwijać własne kompetencje.

Jakub Żwirek

Zakres projektu

1.

Generowanie dokumentów w webcon  Generowanie dokumentów

Mechanizm umożliwiający automatyczne generowanie dokumentów na podstawie szablonów.

2.

Kancelaria poczty przychodzącej WEBCON  Kancelaria poczty przychodzącej

Proces zarządzania obiegiem korespondencji papierowej przychodzącej do organizacji. W ramach procesu przesyłki są skanowane, OCR’owane i dekretowane do właściwych osób.

3.

Kancelaria poczty wychodzącej  Kancelaria poczty wychodzącej

Proces zarządzania pocztą wychodzącą obejmuje generowanie dokumentów, przygotowanie treści oraz jej opiniowanie. Po wysyłce następuje proces monitorowania dostarczenia.

4.

kontrahent  Kontrahent

Proces pobierania danych o kontrahencie pozwalający na gromadzenie pełnych danych.

5.

inspekcja na budowie w webcon  Inspekcja na budowie

Proces realizacji inspekcji na budowie pozwala planować działania, generować dokumenty i raportować wyniki.

Wykorzystane technologie